ACHIZIŢIE OBIECTE DE INVENTAR, FURNITURI DE BIROU ŞI MATERIALE CONSUMABILE

Nume contractor: Birotica UDP SRL ATRIBUIT

Data contract: 17.06.2014
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 1.000,13

În atenţia firmelor interesate
Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele produse:

  • Cod Denumire articol – U/M buc
  • BIBLIORAFT – BUC 60
  • DOSAR PLASTIC – BUC 150
  • HÂRTIE COPIATOR A4 – TOP 200
  • SEPARATOARE CARTON – SET 10
  • PERFORATOR mare – BUC 1
  • Bloc notes – BUC 200
  • FOLIE PROTECŢIE A4 – BUC 25
  • FOARFECĂ – BUC 1
  • NOTES ADE 75X75MM – BUC 20
  • NOTES ADE 50X40MM – BUC 20
  • TUŞ ŞTAMPILĂ 30ML – BUC 2
  • Agrafe birou mijlocii – cutie 5
  • ADEZIV SOLID 40GR – BUC 5
  • CREION M0.5/0.7 MM – BUC 10
  • MINE CREION M0.5/0.7 – BUC 20
  • PIX CU RADIERĂ – BUC 5
  • PIX CU MEC OFFICE – BUC 100
  • MINE PIX X20 – BUC 50
  • PIX UNICĂ FOL – BUC 150
  • MOUSE – BUC 3
  • marker permanent subţire – BUC 10
  • marker flipchart – SET 10
  • plicuri mari burduf – BUC 30
  • plicuri mari – BUC 30
  • CD-R OMEGA – BUC 100
  • DVD-R OMEGA – BUC 100
  • hârtie flipchart – BUC 25
  • capse medii – cutie 10
  • capsator – BUC 1
  • Huse laptop – BUC 2
  • Memory stick – BUC 4
  • Tonner multifunction – BUC 10
  • PLIC CD – BUC 200

Pentru construirea ofertei de preţ, vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

  • Preţurile vor fi exprimate în LEI fără TVA.
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.
  • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Livrarea se va face în funcţie de necesităţile achizitorului.

Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 5 iunie 2014, ora 17.00.

Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0724-646103, persoana de contact Ioana Sbarcea (aries.transilvania@gmail.com).

Cu stimă,
Bianca Muntean
Manager de proiect

Leave a Comment